30 Ağustos 2013 Cuma

La Roche Posay Toleriana Gel Moussant

Merhabalar... 


Bugün La Roche'un toleransı düşük ciltler için yüz yıkama jelini anlatmak istedim. Kullanalı aylar oldu tam etkisini gördüm yani. :) T bölgesi yağlı yanakları kuru ve hassasiyete bağlı olarak yer yer kızarıkları olan bir cildim var. Bu yüzden işim zor...

Makyaj ürünleri değil ama temizleyiciler çok fazla kurutuyor veya kızartıyor cildimi bu yüzden bu ürünü aldım.


Ürün 150 ml. Elimize dökerek uyguluyoruz. Arkasında fındık tanesi kadar yani aşağı yukarı fotodaki kadar demiş ama ben boca ediyorum resmen söz konusu temizlik olunca :) Sıcak suyla köpürtün diyor yine La Roche ama fazla köpürmüyor.

Elime döktüğümde kıvamı ve kokusu bana sanki inşaat malzemelerini hatırlattı. bunu yüzüne süreceğinden emin misin Limon dedim kendime :) Kıvamı yapışkan gibi kokusuda. Bu kötü bi'özellik.
Temizlemesi bence güzel yani tabi jelin değmediği yerlerde kalıyor fondöten falan ama banyoda denedim hepsi çıkmıştı fondötenin.

Bu karma ciltler için ve cildimi asla kurutmadı ve hassasiyet oluşmadı. Yani o germe falan yoktu bu yüzden çok sevdim. Ayrıca benim cildimi su çok kurutur ama bununla yıkadığımda kayıp gidiyor su yüzümden :) 

Ve son olarak bazı jeller yüzümü ne kadar yıkasamda cildimde deterjan varmış hissi uyandırıyordu ama bu dediğim gibi kaymak gibi akıp gittikten sonra cildimde bi kalıntı bırakmadı.

Fiyatı 40tl idi. :)

SEvgiyle kalın...


5 yorum:

  1. Nemlendiricisi var bide bu markanın kullandınmı canım onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toleriane serisinden değil ama hydreane legere nemlendiricisini kullandım tatlım. Güzel bir nemlendirici yalnız içindeki parfüm vardı beni rahatsız etti. Ama bu seride parfüm olacağını sanmıyorum canım.

      Sil
    2. hydreane legere evet bende onu düşündüm birkaç blogda okuyunca,tekrar almıcakmısın canım ondan sen paraben falan yokmuş.

      Sil
    3. Şu an Vichy'nin aquathermal serissindeki nemlendiriciyi kullanıyorum onda da paraben yok ondan çok memnunum o yüzden değiştirmeyi düşünmüyorum. Benim cildimi yatıştırdı iyi geldi.

      Sil
  2. Ben de bu ürünü çok severek kullanıyorum hassas cildimi kurutmadan tamamen temizleyen nadir ürünlerden daha bitmeden alıyorum :)

    YanıtlaSil