15 Mart 2013 Cuma

Diadermine High Tolerance

Merhabalar... :)
 Tv'de sürekli dönen reklamları ve ambalajının tatlığıyla hiç mi hiç ihtiyacım yokken "ucuz ucuz deneyeyim bi" diyerek kendimi kasada buldum :) Ürünümüz Diadermine'nin toleransı düşük ciltler için geliştirdiği makyaj temizleme jeli. içeriğinde paraben,silikon ve parfüm yok. Parfüm ve paraben içerikte dikkat ettiğim kimyasallar bu yönüyle benden bi artı puan aldı.:) Öncelikle şişesi çok tatlı. jelin içimde kabarcıklar var sevimli duruyor. pompalı şişesi var seyahat için çok uygun olmayabilir ama ben zaten bu tarz ürünleri küçük şişelere koyup öyle atıyorum bavuluma. 


T bölgesi yağlı yanakları kuru olan bir cildim var. Jeller yüzümü hep kurutur. bana en iyi gelen ürün sütl olanlar ama onlarla da içim rahat etmiyor. Ürünün üzerinde makyajı nazikçe temizler; ciltteki kaşıntı, kızarıklık ve gerginlik hissinin azalmasına yardımcı olur diyor. Çok ağır makyajı temizlemek için 3-4 kere yıkamanız gerekebilir. normal makyajlar içinse 2 kere yıkamanız gerekiyor. Tek seferde o temizlik hissini vermiyor. Yıkama sırasında ürün köpürmüyor. Kaşıntı ve kızarıklık yaratmadı ama yüzümün gerildiğini hissettim. Bu gerginlik 15dk sonra yerini yumuşaklığa bırakıyor enteresan :) İçinde çok hafif gül suyu kokusu var ama rahatsız etmiyor. Ürün 200 ml ben 10tl gibi bi fayata almıştım içerik yönündense bana sade geldi. Fiyatına göre fena bi ürün değil. Alınabilir.
Not: gözünüze kaçırmayın yakıyor.:)


bunlarda içerik ve kıvamının fotosu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder