24 Mart 2013 Pazar

Essence stay all day fondöten


 Fondöten manyağı biri olarak geç kalınmış bi'yazı :)  Gerçekten alışverişe nereye gitsem elim önce fondötenlere gidiyor. Acayip seviyorum :)  Aslında öyle aman aman kapatıcılık isteyen bi'cildim yok. Sivilcem falan yoktur yalnız cildim çok hassas bide damarlar cildime çok yakın fondöten sürmediğim zamanlarda yer yer kızarıklıklarla dolaşıyorum ortalarda :) Fondötensiz makyaja elim gitmez hiç bu yüzden. 

Gelelim bu fondötenimize. Essene ürünlerini fiyatına göre başarılı bulurum genelde. Bu üründe beni yanıltmadı. Öncelikle şişesi çok tatlı pratik pompalı olması sayesinde hem miktarını ayarlayabiliyorsunuz hem de hijyenik. Ürün 30ml. Bence yeterli.





Essence bu fondöten için 16 saat kalıcılık vermiş. O kadar olmasada benim cildimde çok uzun süre kalıyor. Uzun saatler dışarıda olacağım zamanlarda bu fondötenimi tercih ediyorum çünkü benim karma cildimi baya götürüyor. Belki T bölgeme bir iki pudra :) Bendeki rengi 10 soft beige. Benim ten rengime biraz koyu kaçsada seçeneklerden en iyisi buydu. Essencesin fondötenerinde biraz turunculuk var ya da Türkiye'deki renkleri öyle bilemiyorum ama tüm yüzüme ve biraz da boynuma doğru sürdükçe aradaki ton farkı pek de önemli olmuyor.  Mat olduğu için fırçayla uygulamak daha mantıklı çünkü hemen cilde yerleşiyor. Ben altına nemlendirici kullanıyorm. Böylece cildimde kuruluk problemi yaşamıyorum. Kapatıcığı benim için ideal ama yüksek kapatıcılık sevenlere yetmeyecektir. hoş bir kokusu var ürünün beni hiç rahatsız etmedi ama olmasa daha iyi tabi o kadar kimyasalın içine bide parfüm...  Bu arada içinde paraben yok bu yüzden daha çok ısındım ben bu ürüne. Velhasıl ben seviyorum dostlar tavsiye ederim :) 


Buda içerik ve bilekteki fotosu :) Cildime yedirdiğim fotoyu koyamadım artık bu seferlik böyle olsun :)


6 yorum:

  1. merhaba :)
    benimde cildimde kızarıklıklar var özellikle yanaklarımda :(
    kızarıklıkları yeterince kapatıyor mu ? bi de ürünü ne kadara aldın öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) benim ciltteki kızarıklıkları kapatıyor ama izleri vs kapatmayabilir. Uzun süre de kapatıcılığı var. Ürünü Gratis mağazasından 13 liraya aldım. Bence sen mağazaya git testeri kızarıklarında bi dene sonra şöyle bi dolaş gel memnun kalırsan al canım ben her zaman öyle yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. peki canım teşekkür ederim fiyatı çok uygunmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen canım bence denemelisin :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba urunu nereden aldıgınızı öğrenebılırmıyımm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu marka Gratis mağazalarında satılıyor. Çoğu Gratislerde bulabilirsiniz.

      Sil