13 Mart 2013 Çarşamba

Watsons ballı maske ve ballı şampuan

     Merhabalar
Bu ürünü bloglarda çok duydum. Eksik kalmayayım bende deneyeyim dedim :). Watsonsdaki kadın şampuanını da alın ikisi etkili olur falan deyince dayanamayıp attım ikisini de sepete. Bayılıyorum ürünleri seri olarak kullanmaya :)

      Gelelim bu ürünümüze öncelikle şampuanından başlayayım. Şişesi, tasarımı çok tatlı kokusuda fena değil ama gelgelelim sanki banyoda saçlarınızı deterjanla yıkıyormuş hissi uyandırıyor. Yıllar öncede Watsons'un yine  şampuanını almıştık annemle aynı his! 


Hemen peşine uyguladım bu kremi .Üzerinde saçlarınızın havluyla suyunu aldıktan sonra 5-10 dk bekletin yazıyor. Kullanım sıklığı ile ilgili bir ifadede kullanılmamış. Ben öyle havluyla falan uğraşamayacağımdan hemencecik sürdüm kremi 5 dk beklettim duruladım. Kremi sürdüğünüzde saçlar yumyumuşak oluyor sonra duruladıkça bu yumuşaklık azalıyor. 


Saçlarımı ekstradan yağlandırmadı. Nemlendirmedi ama yumuşattı. Ben bide bu kremi başka şampuanla kombinledim daha yumuşak oldu saçım :) ürün yarım kilo kullan kullan bitmez. kendisi 8 TL civarında şampuanıda 5 TL olması lazım. Bi daha alır mıyım? Pek sanmam :)

2 yorum:

  1. Bu maskeyi ve kına özlü olanı denedim ama sadece saç kremi etkisi yaptı bende.

    YanıtlaSil
  2. @makyaj kelebeği Aynen canım bende saç kremi niyetine kullanıyorum pek bi numarası yok malesef

    YanıtlaSil