19 Eylül 2013 Perşembe

Flormar Style Matic Eyeliner

Merhabalar...


Asansörlü kalemleri çok seviyorum. Flormarın bu kaleminide çok severek kullanıyorum. Hatta diğer renklerini de almayı düşünüyorum.

Kalıcılığı gerçekten başarılı. Gün sonuna kadar akma yaşamıyorum. 

Göz makyaj temizleyicisiyle kolayca çıkıyor.

Bende ki rengi yeşil yalnız ben siyah eyelinerın üzerine sürüyorum daha koyu duruyor.

Benim sevdiğim bir ürün tavsiye ederim. Fiyatı 12 13 gibi birşey olmalı..




Bu fotoğraf çok uzaktan çekildi çok net değil ama belki yine de fikir verir.

Sevgiyle kalın

3 yorum:

  1. Merak ediyorum flormar in bu yeni kalemlerini ;)

    YanıtlaSil
  2. Merak ediyorum flormar in bu yeni kalemlerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şampanya rengini de almayı düşünüyorum canım. Gözümün içine sürmek için :)

      Sil