28 Eylül 2013 Cumartesi

Yves Rocher Allık

MeRhabar canlar... :)

Allık kullanmayı sevmeyen ben, bi dünya allığı olan da ben bu nasıl bir çelişki. :) Evet allık kullanmayı çok sevmiyorum ama kapatıcılığı olan bir fondöten kullandıysam tabi mutlaka allık sürüyorum. Ama BB krem hele ki renkli nemlendirici kulandıysam hiç allık sürmüyorum. Çünkü BB Kremler ve  renkli nemlendiriciler yüzümün doğallığını bozmuyor.


Bu allığı kışın yaptığım bir alışverişimde hediye vermişlerdi. Rengi koyu mu diye düşünürken eve gelince hiç de öyle oladığını farkettim. Çok tatlı çok doğal bir rengi var. Bendeki rengi 21 numara Teint Medium Abricote.
.

 Bence pigmentasyonu biraz zayıf rengini hemen vermiyor. Ama bu durum benim gibi beyaz tenli biri  için hiç sorun değil. Bu sebeple oldukça doğal duruyor. Kalıcılığı orta. Tozutma sorunu pek yok. Mat bir allık içinde ışıltı falan yok bu da sevdiğim yanlarından. Bu ürünün en güzel yanı ise kokusu. Beni benden alıyor.

Ürünün 7gram olması bence güzel daha çabuk biter ama  bence fiyatı çok 40 lira gibi birşeymiş. Bir allığa 40 lira vermem için ilk görüşte işte bu demem lazım. :)

Velhasıl indirimlerde alınabilecek güzel bir allık :)
İyi haftasonları...


2 yorum:

  1. güle güle kullan ;) ben severek kullanıyorum yves rocher allıklarını ;)

    YanıtlaSil