4 Eylül 2013 Çarşamba

Maybelline Color Sensational Popsticks

Merhabalar...


Yaklaşık 1 hafta önce Almanya'dan bir arkadaşım geldi. Daha doğrusu geldi, arkadaş olduk. :) Bu ruju yada şeffaf dudak balsamımı desek bilemedim ama görünce bayıldım o da hemen sende kalsın bizim oralarda çok var bunlardan dedi bende hemen attım çantama çünkü bayıldım :) 

Tasarım harika. :) Kokusuda şekerli meyve kokusu rahatsız etmiyor hiç.


Hem görüntü hem bıraktığı his olarak çok hafif. Tam yazlık bir ürün.
Sür çık hem dudaklarımı da çok güzel nemlendirdi. ayrıca kalıcılığıda çok güzel parlaklığı geçse bile o rengi dudakta durdukça kızarıyor doğallaşıyor ve kalıcı oluyor. Ben çok sevdim keşke Türkiye'de olsada diğer renklerini de alsam. :(


Bu da dudakta duruşu :)
Not: ilk defa bir ürünün yüzümde duruşunu koydum. bakalım nasıl olaacak : )

Sevgiyle kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder