2 Nisan 2013 Salı

Watsons alışverişim :)

Gittiğim her yerde bi Watsons bulup uğrarım tüm ürünlere bakarım aynı ürüne defalarca bakmışlığım vardır. :) Bi süre kozmetik almayayım diye gittim bu cicileri aldım :) Aklıma koyduğum farlar rimeller de var ama indirim bekliyorum :)



Resimdeki numaralar çok küçük oldu farkındayım :)
1)Watsons Burun Bandı: Bu aralar siyah noktalarım arttı bi deneyeyim dedim. Kullanımı kolay burnunuz ıslatıyorsunuz ürünü bandından çıkartıp burnunuza yapıştırıyorsunuz. 15 dk bekleyip çekiyorsunuz. Ben çekerken acı falan yaşamadım. Hassas bi cildim olduğundan bi 20 dk kızarık gezdi burnum. Büyük siyah noktaları çıkarttı.Bazıları hala orda :) elimi gezdirdiğimde elime pütürler gelmedi yumuşak oldu burnum. İçinden 10 ader çıkıyor. hepsi ayrı ayrı paketlenmiş.Bu çok iyi bir özellik. Öyle mücizevi bir ürün değil ama kötüde değil arada kullanılabilir. fiyatı 7tl. :)

2)Maybelline The Colossal Volum Express Mascara: Maybelline'nin göz ürünlerini genelde başarılı bulmuşumdur. Bu üründe beni yanıltmadı. Klasik bir Maybelline maskarası aslında. Tombik fırçası var. Hacim vermiyor yalnızca belirginliştirip azıcık uzatıyor. Göz makyaj temizleyicisiyle hemen çıkıyor. En çok bu yönünü sevdim. Akması falan da yok. Bendeki rengi kahverengi. Yalnız sürdüğünüzde asla kahve gibi durmuyor daha soft bi siyah görünümü veriyor. Günlük hafif makyajımda bu maskarayı tercih ediyorum. Doğal duruyor. Ben sevdim  :) Fiyatı 15tl civarındaydı

3) Golden Rose Oje 231: Rengi hoş bir lacivert. İlk katı sürdüğünüzde tam bir facia. Sanki sulu boyayla yapmış gibi. İkinci katında rengini tam veriyor. Sadece deneme amaçlı sürdüğüm için kalıcılığına bir şey diyemiyorum. Fiyatı 1.5tl :)

4)Selin Limon Kolonyası: Kasanın önünde duruyordu hemen aldım. Öyle arada kullanırım diye aldım. Diğer boylar beim için çok büyük. Bununla bazen küpelerimi falan siliyorum ben sevdim :) Fiyatı 1.5 tl.

5)Flormar Nail Enamel 424:  Rengi çok tatlı ben sevdim :) 2 tl.

6)Watsons Dry Shampoo: Saçları yağlı bi insan olarak denemek istedim bu kuru şampuanı ama vasat buldum kendisini. Kuru şampuanın amacı yağlı saçı biraz toparlayıp yağını alırken hacim vermek. Saç diplerine sıkıp masaj yapıyorsunuz. sonra tarıyorsunuz yağını alıyor ama bu saydıklarımın hiçbirini yapmadı. Sadece kokusu çok güzel. Gratisinki çok beğeniliyor bir de onu deneyeceğim. Fiyatı 10 tl.

Watsons Gel Eye Mask: Bu jel göz maskesini merak ediyordum. Bu ürünü dolapta bekletip soğuduktan sonra gözlerinize takıp komik komik ortalarda dolaşıyorsunuz :) Gözlerinizi rahatlatmayı amaçlamış bir ürün. Lastikli olduğu için kullanımı kolay.Ama öyle şişkinlikleri falan indirmiyo ama gözünüze soğukluk olduğu için benim hoşuma gitti arada kullanabilirim. Fiyatı 4tl. :)

Şimdilik Watsons maceram böyle sormak istediğiniz birşey varsa ya da eklemek istediğiniz yazabilirsiniz :)





3 yorum:

  1. bu jel göz maskesinden gratiste varmıdır merak ettim alıp denemek isterim burda watsons yok maalesef:(
    http://melekceyasam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda da Gratis yok :( şunları şöyle bir arada toplasalar da bizi uğraştırmasalar:) Gratiste var diye biliyorum canım adı Swissco olması lazım :)

      Sil
    2. Watsons tan sasma derim delisiyim oranın; ))

      Sil