1 Ekim 2013 Salı

Bitenler&Bitmeden Çöpe Gidenler 3


Aslında biten o kadar çok ürünüm olduki ama saklayacak yerim yoktu. Fotoğraflayamadığımdan çöpe gitti. Neyse kalan sağlar bizimdir. :)

Kararım kesin artık bu kadar çok şey almayacağım. Bununla alakalı bir yazı yazdım yayınlar mıyım bilmem. :)

Neyse gelelim bitenlere...

(Yukarıdaki daha toplu haliydi burada biraz böldüm)


1)Nivea Vücut Sütü: Benim pek sevmediğim bi üründü. Allahım bitmede bitmedi. Hergün avuç avuç sürdüm. Bu kuru ciltler için olanıydı. Öncelikle cildim bunu kolay emmedi.Sonra ellerimde falan tuhaf bir matlık bıraktı. Kokusundada bi cezbediciliği yoktu birdaha almayacağım bir ürün.

2)The Body Shop Vücut Peelingi: Bendeki çilekliydi. Kokusu mükemmel tüm banyoyu sarıyordu. Peeling etkisinide sevdim. Ama banyodan sonra bir kokusu kalmıyor.

3)The Body Shop Body Butter: Burada yok unutmuşum koymayı. O da çilekliydi. Yapısı yam anlamıyla butter. :) Kokusu da kalıcı. Sevdiğim bir üründü yalnız günlük hayatta parfümlü kremler tercih etmemeye çalışacağım artık

4)Avon El Kremi: Bence gerçekten kötü bir krem yapış yapış. Nemlendirmesi de kötü %70 dolu ama yok dayanamadım attım çöpe.

5) Schwarzkopf Gliss: Boyalı ve röfleli saçlar için. Bilmemki kaç kutu bitirdim. hala kullanıyorum. En sevdiğim bu. Kokusuda güzel.


6) Rival De Loop Allık: Yazısı burada  var. Severek kullandığım uygun fiyatlı allıklardandı. 

7) Catherine Arley Eyeliner: Sarı sim bırakıyor yalnızca. Kullanmıyordum çöpe.

7)Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisi: Severek kullandım. Şuradaki yazımda  anlatmıştım.

8)Flormar Lipgloss: Rengi çok parlak. yapısı ağır ve yapış yapış fırçası da çok kötü. Attım direkt.


9)Nivea Canlandırıcı Tonik: Pek bir işe yaramayan ürün bence. Zaten ben tonik pek sevmem. Bunu dolapta tutuP özellikle yaz aylarında kullanıyordum. Alalı çok oldu. Doğru çöpe.

Şimdilik bu kadar . Sizin bu ürünler içinde sevdikleriniz veya sevmedikleriniz varmıydı?



6 yorum:

  1. gliss spreyi bende çok seviyorum :) tbs ın çilekli bütün ürünlerine aşığım zaten <3 avonun el kremleri güzel olur genelde seninkinin kötü çıkmasına üzüldüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon resmen benim ellerimi terletti. :) Demekki benim cildime uygun değil. :)

      Sil
  2. Gelsiiiiin yeniler :D Glissi bende seviyorum sevmeyen yok sanırm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek yakında:) hemde senin seveceğin bir yazı olacak :)

      Sil
  3. yves rocher göz makyaj temizleyicisi çok güzel severek kullanıyorum bende. gelsin yeniler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyor yeniler. Hiç duramadım boşlukları kapattım hemen :)

      Sil