12 Ekim 2013 Cumartesi

Avene Termal su


Termal sular cildime çok iyi geliyor. Bunu kaplıcalara gittiğimde ya da termal su içeren ürünler kullandığımda farkedebiiyorum. Maleesef bizim ükemizde termal suların kıymeti pek bilinmiyor. :( durum böyleyken Avene'nin termal suyunu aldım bu küçük boy denemek için almıştım.

Termal suların amacı cildi ferahlaştırmak,sakinleştirmek, epilasyon sonrası ya da hassasiyet oluşturan cildi rahatlatmak ve mineral yönden zengin suları cildimiizle buluşturmak.


Gelelim benim yorumlarıma:

*Bu ürün dolapta belemese bile sıktığınızda yüzünüz ferahlıyor. Bu yüzden yazın çok kullandım.

*Makyaj yaptığımda yüzümün pudramsı görünümünü alsın diye sıkıyorum. Ve gerçekten de alıyor.

*Yoğun makyaj yaptıysam onu temizledikten sonra sıkıyorum yüzüm dinlensin diye. Dinleniyor mu bilemiyorum. :)

*Sabah uyandığımda yüzüm canlansın diye sıkıyorum. Gözle görülür bir etkisini göremedim.

*Epilasyondan sonra sıkıyorum. Ferahlatıyor ama aynısını suda yapar diye düşünüyorum. :)

Durum böyle olunca benim termal suyum hemencecik bitti. Kullandıktan sonra cildim şöyle pamuk oldu böyle güzel oldu diyemeyeceğim zaten öyle bir iddiasıda yok. Ama nihayetinde steril ortamda hava değmeden paketlenmiş mineral yönden zengin bir su bu. :) Cildime hiç zararı yok alıp kullanmaktakta bir zarar görmüyorum. Zaman zaman tekrar alabilirim. Ama beklentinizi fazla tutmayın :)

Siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder