8 Ekim 2013 Salı

La Roche Posay BB Krem

(kutulu resmi şurada )

Bu ürünü ablam bana Fransa'dan almış. Çok sevinmiştim çünkü çok merak ediyordum. LRP'nin ürünlerini genelde beğeniyorum.

Bence firma bu ürünü BB Krem yerine renkli nemlendirici olarak sunmalıydı. O zaman kendi alanında daha başarılı olurdu bence.

*Öncelikle ambalajı pratik ve kullanışlı. Akışkan olmadığı için akma kokma yok. Akışkan değil ama sürümü dağılımı kolay.

*Sürdüğümde bir süre çok rahatsız edici olmasada parlıyorum. 15dk sonra parlama gidiyor. Ve bir süre yüzüm hafif yapışık oluyor. Tam olarak Hydreane Rich'in bıraktığı his ile birebir.

*Bendeki rengi en açık olan.  Pembe alt tonu bir renk. Ve maalesef bana uymadı. Tamam, cildimle bütünleşiyor ama dikkatli baktığımda yüzüme boynum arasındaki farkı görebiliyorum. İlk defa BB kremlerderden rengi uymayan oldu.

*Kokusu yine Hydreane ile aynı.

*Kapatıcılığı hiç denecek kadar yok. Tamam kapatmasın ama kızarıklıkları alsın bari diyorum ama onu da tam anlamıyla yaptığı söylenemez.

*20 faktör koruması var . Kış için yeterli.

* Bende cildime oturduktan sonra parlama yapmadı zaten 2 3 saat sonra cildimde BB'den eser kalmadı ama nemlendirme özelliği devam etti.

*Benim bir daha alacağım bir ürün değil. Günlük hayatta sürüyorum. Ama BAlm Shelter'ımı özlemle anıyorum. :) Ama bu BB'nin de  seveni çok söyleyeyim. HA bu arada ben Garnier'ın BB'sine benzettim biraz. Aşağıda cildimde duruşunu görebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder