7 Ekim 2013 Pazartesi

Maybelline Affinitone Fondöten


Bu fondöteni duymayanınız yoktuur sanırım. :) Ben kendimi bildim bileli piyasadalar çünkü. Elimde çok fazla fondöten olduğundan bunu bitirmek için bu aralar habire kullanıyorum :)Aslında fena bir ürün değil ama yenilere yer açılsın. :) 

*Öncelikle yapısı çok çok akışkan. Bu yüzden ambalajı hiç uygun değil. Ambalajı açtığımda çoğu zaman dökülüyor. :(

*Yapısı ince Uygun rengi yakadığınızda doğal duran bir fondöten. Bendeki rengi 14. Rengini seviyorum. :)

* Likit yapısı olsada sürünce pudralaşıyor. Mat duruyor.

*Kapatıcılığı ortaya yakın. Ben tek kat sürüyorum. Sürdükçe kapatıcılığı arttırılabilir.

*Kuru ciltlerin nemlendirmesi gerekiyor cildini çünkü kuru yerlerde pütür pütür durabiliyor.

* Sürdüğümde ilk 2 saat falan bebek gibi duruyor cildim. Ama sonra parlama yapıyor ve 4 5 saate cildimde fondötenden eser kalmıyor. Maleesef hiç kalıcı değil. :(


 Bu da içeriği.


Yüzüme çok ince bir kat uyguladım.  

Bence firma ambalajda olsa bile bir yenilenmeye gitmeli. Yinede uygun fiyatı orta halli bir fondöten. İçinde SPF yok bu yüzden fotoğraf çekimlerinde falan kullanılabilir. :)

Sizin sevdiğiniz fondötenleriniz hangisi?


2 yorum:

  1. Sanırım bu fondöten için herkes aynı fikirde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve maybelline'nin bunu görmesi lazım artık :)

      Sil