23 Mayıs 2013 Perşembe

Bitenler&Bitmeden Çöpe Gidenler#2 :)


Bu ürünler bittikçe ben huzura kavuşuyorum :) Bazılarına maalesef sıra gelmiyor kullanmadan çöpe gönderiyorum. Artık Uzun bir süre yeni ürün almayı düşünmüyorum en azından elimdekilerin bir kısmını bitirene kadar. Ve gelelim bitenlerime ve çöpe gidenlerime...

İkiye böldüm gelelim ilk postaya:


1)Clinique Repairwear Day SPF 15: Zaten minicikti. Kullandım bitti. Normal krem.

2)Fondöten Süngeri: Bunu parfümeriden almıştım 1lira gibi birşeydi. Hiçbir işe yaramıyor. Bi kere çok ufak ergonomik değil.

3) Gülşah Badem Yağı: Migrostan almıştım. Özelliklede indirimlerde stokladım. Başka marka kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum canlar. Ben bunu kirpiklerime saçlarıma falan sürüyorum. Birde fırçalarımı temizliyorum.

4)Diadermine High Toleriane: Bu ürünü şurada anlatmıştım. Çok çabuk bitti. Fena bir ürün değil ama temizlemesi zayıf o yüzden çabuk bitti.

5) Palmolive Şampuan: Aman Allah'ım milyon yıllık şampuanım. Saçları iyi temizliyor fakat boyalı saçlarımı iyice keçeleştirdi. Ama hakkını yiyemem ne zaman banyoya yeni şampuan koymayı unutsam o hep oradaydı! Ve boya kaplarımı hep onunla temizledim bende emeği çok. :)

6) Flormar Dipliner: Ben çok memnunum bunun yazısı yakında.

7)Pink Heart Eau De: Ablam Almanyadaki Rossmandan almıştı ama burdada var sanırım. Hoş tatlı bir kokusu var ben seviyorum.


Bunlardan bi baştan ikincisin markasını biliyorum oda Flormar :) Rujlar haricinde kullanmadım hiç onlarıda 1 2 defa sürmüştüm. Aslında fena değillerdi rengi falan çok net ama ben öyle renkler kullanmıyorum hiç.

* Baştan ikincisi Flormar olan sürülmüyo sürerken siliyo.

*Baştan üçüncünün rengi ise harika 1 kere sürdüm herkes markasını sordu :) Ama markası silinmiş zaten pek biinmeyen bir ürün. :)  O güzel yeşil rengi için atmaya kıyamadım ama milton yıldır çekmecemde duran şeyi gözüme sürmeyede gönlüm razı gelmedi. Bu tonda bidiğiniz gördüğünüz far varsa hemen bana haber edin. :)



Veee son olarak düzenli bitirdiğimm bir ürün :) 3 günde bir kavanoz biter. :)


Sağlıcakla kalın dostlar...

6 yorum:

  1. Yenileri görelim ozaman :) Limon maşallah nutellayı nasıl 3 günde bitirdin helal olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir Nutella canavarıyım tatlım :) Her sabah her akşam kaşık kaşık yiyorum valla :)

      Sil
  2. Yenileri merakla bekliyorum. :) Ve nasıl bitirdin 3 günde Nutella'yı amanın! :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileri çok yakında :) O koca kutu bana mısın demiyor hel de muz+çilek eşliğinde :)

      Sil