3 Mayıs 2013 Cuma

Rimmel London Kate 105


Merhabalarrr...

Ruj olarak genelde soğuk pembe tonlarını tercih ediyorum ya da lip glossumu sürüp çıkıyorum. Bende öyle narçiçeği, kırmızı, cart pembeler tam bir fiyasko oluyor. Benim olayım ya doğal tonlar ya da kendi dudak rengimin bir kaç ton koyusu. 
Bu rujun rengide çok hoş durdu. Ben bu rengin çoğu kadına yakışacağını düşünüyorum

*Kalıcılığı bence güzel.
*Sürerken sanki kadife hissi uyandırıyor. Bu yapısı da onun doğal durmasına bir katkı.
*Mat bir duruşu var.
*Kokusunu ben hiç sevmedim. Benim için en büyük eksisi.
*Benim dudaklarım haddinden fazla kuru. Şurada anlattığım ruj dışındaki tüm rujlar kurutuyor. Haliyle bu da biraz kuruttu. Altına lipbalm sürmek gerekiyor. Ve her gün kullanmıyorum.



Bendeki rengi 105. Fiyatı da 13liraydı. Ben diğer renklerini de almayı düşünüyorum. Dudaklarınız çok kuru değilse önereceğim bir ruj. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder