11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Eye Liner


Bende herkes gibi The Balm sevdalısıyım. Birde Gratis bize özle günlerde güzellikler yapıyo malumunuz %50ler :)
 Bu ürünü de 8 Mart indirimden almıştım. 10 lira gibi bir fiyattı sanırım.


*Kabı plastik. Ve yine her zamanki gibi çok eğlenceli. :)
*İncecik ucu var. Malesef ben ince uçlalarda çok rahat süremiyorum . Bana çok ince yakışmıyor zaten.  Ama *Bunun ucu ince olmasına rağmen sürereken ucu yamulup bükülmüyor.


* Rengi simsiyah benim için.
*Biraz sulu olduğu için sürer sürmez gözleri kırpıştırmamak gerekiyor.
*Dağılma bozulma da yaşamadım gün içinde.


*Temizlerken dikkat! Çıktı sanıyorsunuz yüzünüzü yıkama aşamasına geçtiğinizde göz altarım simsiyah:)
Ben sevdim tavsiye ederim. :)

6 yorum:

  1. Ambalajı harika :) güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan kullanmaya kıyamıyor. :) Teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  2. almak istediğim ürünlerden birisi :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh Ahhh almadığıma deliler gibi pişman olduğum bir liner :)) Neyse artık başka indirimleree güle güle kullann canımm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç üzülme tatlım çünkü Gratiste bol bol indirim oluyor. :) Yakın zamanda kaparsın bitane :) Çok teşekkür ederim şeker :)

      Sil