4 Mayıs 2013 Cumartesi

Yves Rocher Kapaklı Allık Fırçası

Merhabaar...
Fırçalara para vermeyi bloglardan öğrendim. :) Normalde parfümeri fırçalarını kulanırdım kaliteli, kalitesiz  hiç bilmezdim. Şöyle çantamda taşıyacağım hem allık için hem pudra için kaliteli bir fırça arayışındayken kendimi Yves Rocher'de buldum :)


 *Sitesinde allık fırçası diyor ama ben genellikle pudra fırçası olarak kullanıyorum. The balm sexy mama'yı sürüyorum sonuç muhteşem. 

*Sürekli yanımda taşıdığımdan Yanlarından hafif sıkıp allık tazelemek içinde kullanıyorum.
*Kılları yumuşak. Dökülme yaşamadım.

*Son olarak fiyatı 20 ile 25 arasıydı. Bence gayet kullanışlı ve güzel bir ürün. :)
.
*Kılları Keçi kılından :)






4 yorum:

  1. kapaklı olması müthiş :)
    güle güle kullan limonum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam çantalık :) Teşekkür ederim canımcım :)

      Sil
  2. ayy şirin şey

    YanıtlaSil