26 Mayıs 2013 Pazar

Clinique Even Better Fondöten


Merhabalar fondöten olayını çok sevdiğimi her seferinde söylüyorum. Her gittiğim yerde elim ilk fondötenlere gidiyor. Fondöten havuzuna düşüp onların içinde yüzmek istiyorum öyle bir manyaklık benimkisi yani. :)

 Çok yüksek kapatıcılık aramıyorum Estee'nin fondöteni çok ağır gelmişti bana mesela. Doğal dursun, kalıcı olsun, tenimle bütünleşsin, nemlendirsin, yağlandırmasın,biraz kapatsın, ne çok mat ne çok parlak,rengi cuk olsun istiyorum :) 

Even Better'ın Tekin Acar'da deneme boylarıının satıldığını görünce çok sevindim. Hem ucuz hem minik. Böylece beğenmezsen çok sorun olmuyor. Merakımı da gidermiş oluyorum. :)


*Bendeki rengi 05 neutral. Deneme boylarının tek seçeneği var. Çok esmer ya da çok beyaz değilseniz, buğdaysanız uyacak bir renk. Bana bi tık koyu bu yüzden az sürüyorum. Biraz bronz duruyorum hoşuma gidiyor. Ama boynum ile yüzümde ton farkı oluyor bu yüzden bunu kış fondöteni ilan ettim. :)

*Biraz kremsi bir yapısı var. Yağ içermiyor. Ama güneş kreminin üstüne parıl parıl oldu. Ama cildime oturduktan sonrada çok doğal ve yarı mat durduğunu söyleyebilirim.

*Cildim ürünü emdikten sonra bulaşma,yapmadı. Malesef bazı fondötenler sürdükten 1 2 saat sonra bile ele çamur çamur geliyor ve ben bundan nefret ediyorum.

* Kapalı alanda 4 saat durdu cildimde ama yazın sıcağında bu kadar dayanacağını sanmıyorum.

*Kapatıcılık günlük kullanım için ideal. Büyük sivilce izleriniz varsa yetmeyebilir. Kapatıcı ile takviye yapabilirsiniz. Ben çok az sürdüm aslında yapısı itibariyle az sürünce bile yetiyor. Çok sürünce arap bacıya dönüyorum :)

* Nemlendirmesi güzel. Kuru bölgelerimde hiç pul pul durmadı.

*En iyi uygulamayı The Balm'ın fondöten fırçasıyla sağladım.

*Tüm cilt tipleri için denmiş ama  bence yağlı cilter için pek uygun bir ürün değil.

*Güneş lekelerini giderici serum bulunuyormuş içinde. Düzeni kullanmadığım için birşey diyemiyorum.
  
*Spf 15 içeriyor, parfümsüz, bendeki 15 ml fiyatı 25 tl. Oriinal boyu 30ml 85 tl.

....Velhasıll yaz için pek kullanmayacağım ama kışın günlük kullanıma için kullanacağım bir fondöten canlar...
 EVRAKA diyebileceğim fondöten arayışım devam ediyor :) ....

Sevgiyle kalın...

1 yorum: