21 Mayıs 2013 Salı

Rival de Loop Young Allık

Bu yazı geçkmişlilerimin özrü olsun. Hem KPSS'nin yaklaşması hem de net bağlantı sorunum yüzünden yazı hazırlayamıyordum. Neyse ki kavuştuk.

Bu ürünü ablam Almanyadan getirmişti. O zamnlar Türkiye'de Rosmann yoktu. İlk fotoğrafı resmi sitesinden aldım. Kahve kısmı bende kırıldı. 


* Ben şu sıralar bitirmeye çalışıyorum.
*Rengi pembe gibi ama şetalilik de var sanki. Ben kendimi bidim bileli tanımlayamam bu rengi. :) Ama çok tatlı ondan eminim.
*Sürüldüğünde çok doğal duruyor. Ve tatlı bir canlılık katıyor yüze.
*Renk vermesi güzel ama belki çok yoğun kullananlar sevmezler ama bence yeterli. Ben zaten çok yoğun allık sevmiyorum.
* Mat duruyor.Simli değil.
*Kalıcılığı azdan ortaya. The Balm kadar kalıcı değil.
*Bitsin tekrar alacağım.





Ürünü Rosmannlarda bulabilirsiniz.
11 g ve rengi 02 cool touch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder