3 Nisan 2013 Çarşamba

Yves Rocher Purbleuet

Merhabalar.... :)
Yaklaşık 3 aydır kullandığım bir ürünle karşınızdayım :)
Bu ürünü Yves Rocher kartına sahip olduğum için ilk alışverişimde hediye vermişlerdi. Yves Rocher'i genel olarak seviyorum. Ürünleri, çalışanları hoşuma gidiyor. Tek Sevmediğim yanı ise doğal doğal deyip içlerinde pareben vs.. olması. Ama yinede çoğu markaya nazaran ürünlerini kaliteli ve işlevsel buluyorum. Gelelim bu göz makyaj temizleyicisine... Öncelikle ürünümüz 125 ml. Çift bazlı. Suya dayanıklı ürünleri kolayca temizleme özelliğine sahip. İçinde peygamber çiçeği özleri varmış. Durulamaya gerek yoktur diyor ama ben yıkamadan asla rahat edemem.

(2. fotoğrafın amacı neutrogenanın böyle tıpası yoktu çok sinir olmuştum bunda var  o yüzdem koydum:) )

Sevdiğim yanları:
-Göz makyajını güzel temizliyor. Kalıntı bırakmıyor.
-Benim gözlerimi yakmadı.
-Öyle çok yağlı bir his bırakmıyor.
-Kirpiklrimi dökme vs gibi sorun yaşamadım. 
-En sevdiğim yanı ise yıkadıktan sonra göz çevremi kurutmuyor.
 Neutrogena göz makyaj temizleyicisi göz çevremi çok kurutmuştu mesela. 

Sevmediğim yanları:
-İçinde paraben var.
-Pamuk ürünü çok çabuk emiyor. Yani ürünü bolca kulanmanız gerekiyor. E haliyle çabuk bitiyor. Bakmayın benim 3 ay kullandığıma. Ben çok sık makyaj yapmıyorum :)

Nolmal fiyatı 24.90 ama indirimlerden çok daha ucuza sahip olabilirsiniz. Yves Rocher çok sık indirim yapıyor. Birde her ayın son günüde belli ürünlerde indirim oluyor. Ben sevdim tavsiye ederim :)

Resmi sitesi için tık tık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder