26 Nisan 2013 Cuma

Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo

Güneşli bir günden merhaba... :) Havalar ısınmaya başladı, insanın içi kıpır kıpır olluyor valla :) Haliyle bu ruh hali makyajımızada yansıyor. Bu havalarda karalara bürünmeye  hiç gerek yok şöyle pembeli cıvıl cıvıl makyajları tercih ediyorum bu aralar. Size çok sevdiğim bir ruju anlatacağım.



Bunu alalı 6 ay kadar oldu. Ama sürekli kullanıyorum ve ilk defa bir rujum bu kadar hızlı bitiyor. :)

*Ambalajı kesinlikle çok hoş ve çok kaliteli duruyor.

*Çok hafif bir kokusu var. Ama rahatsız etmedi.

*Dudaklarımı kesinlikle kurutmadı hatta çok hoş bir şekilde nemlendirdi.

*Duruşu ne lipglos kadar yağlı ve parlak ne de ruj kadar mat. Hoş bir görüntü veriyor.
*Kalıcılığı bence iyi ben altına pudra sürüyorum çok kalıcı oluyor.



Bendeki rengi D32. Kesinlikle başka renklerini de alacağım. İndirimsiz fiyatı 14 15 civarında. Kesinlikle tavsiye ederim. :)



4 yorum:

  1. flormarın bu serisi çok güzel. nemlendirici özellikte olması çok güzel ;)bende de 33 / 36 numaraları var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem nemlendiriyor hem renklendiriyor. :) benim çabuk kuruyan dudaklarıma çok iyi geldi :) bugün yarın başka renklerine bakacağım. Numaraları not ettim :)

      Sil
  2. Rengi gerçekten çok hoşmuşşş :))Güzel günlerde kullann canımmmm

    YanıtlaSil