30 Nisan 2013 Salı

Loreal Göz Makyaj Temizleyicisi


Merhabalar...
Şurada anlattığım göz maktaj temizleyicim bitmek üzere olduğundan Migrosda indirimde görüp tipinden de çok hoşlandığımdan aldım. Sözde diğeri bitene kadar açmayacaktım ama nerde daha kapıdan girer girmez sildim gözümdeki makyajı onunla :) Ve gelelim yorumlarımıza...



* Evet duruşu çok sempatik ama hiç işlevsel değil! O minik tıpası çok fazla içeri doğru olduğundan mıdır nedir pamuğa dökerken yanlara akıyo. Her türlü denedim yok. Sonra bide onu silmekle uğraştım.

*Makyajı çok güzel temizliyor. Hatta Yves Rocherin temizleyicisinden bence daha iyi ama bir yağ bırakıyorki sormayın gitsin. Sadece gözünüz değil. elleriniz yüzünüz de batıyor. Sonrasında yüz temizleyicileriyle ovalıyrum resmen.

*Fiyatı iyi ben indirimden 10'a almıştım. Ama bir daha almam hatta bunu nasıl bitireceğim bilmiyorum

2 yorum:

  1. Başka bir şişeye dök bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim akıma gelmemişi bunu yapacağım, bide yalnızca duş öncesi kullanırım. :) Teşekkür ederim.

      Sil