16 Nisan 2013 Salı

Beyaz elbisem :)


Evet aslında bu bir makyaj blogu. :) Bu güne kadar da kıyafet paylaşma fikrim yoktu. Yalnız birazcık yardımınıza ihtiyacım var. :)

(fotunun üstüne tıklayınca büyüyor)
 Bugün avm de ayakkabı falan baktım günlük istediğim gibi bişey bulamayıp çıkarken bu elbiseyi gördüm. Direk aklımda şimşekler çaktı. Ben bu elbiseyi 2 ay sonra kep törenimde giyerim dedim lacivert kepin altına hoş durur diye düşündüm.Fiyatı da uygun geldi. aldım. Hem uygun hem de kpss'ye yoğunlaşmam gereken dönemde ayaklarım ağrıyana kadar dolaşıp elbise aramam diye düşündüm.

Alışverişte yalnızdım hala da öyle kimseye soramadım size sorayım dedim? Yorumlarınızı bekliyorum:)

Elbise diz kapağımın üstünden 5 parmak parmak yukarı da ne çok mini ne uzun

13 yorum:

  1. Bence çok zarif çok güzel bir elbise limoncum güle güle kullan:) Belki üzerinde olmadığından hayal edememişimdir ama tören için acaba sade kalabilir mi diye düşündüm bi an. Ortamdakilerin daha abartılı olacağını düşünürsen canlı bi kırmızı ya da canlı bi pembe topuklu ayakkabı ile giyilebilir, çok da şık olur bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bilgecim :) valla yüreğime su serptin, ben de öyle düşünüyorum pempe hatta rugan olabilir, sitiletto olabilir hoş bir ayakkabıyla kombinleyip biraz renk vermek isyitorum.:) Giydiğimde de üstüme oturuyor daha canlı daha şık duruyor. Yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Elbise tek kelimeyle harika! Kep töreni dediğin şey balo gibi olmayacaksa bence hiç de sade kaçmaz. Tam da olması gerektiği gibi olur. Kep töreni sonrası konser olur genelde, ağır elbiselik bir durum değil bence bütün bu aktiviteler. Hatta ağır saçlar ağır makyajlar ağır kıyafetler o gün için çok fazla. (Bunların hepsinin yanına kocaman bir BENCE ekliyoruz tabii okurken :)) ) Ben de pembe bir ruganla hayal ettim bu arada. KPSS demişsin, aklıma getirme şunu yahu 2 dakika mola vermiştim bütün keyfim kaçtı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Balo ayrı olduğu için bende sadelikten yanayım. Bir de yazın sıcağında abiye bir görüntü vermek istemiyorum. :) Ah o KPSS benide benden aldı. Birde habire değiştirdikleri alan var daha yüzüne bakamadım :)

      Sil
    2. Branşın ne? Beyaz elbiseni lekelemek istemem ama merak ettim :P

      Sil
    3. :D Türkçe öğretmenliği, senin?

      Sil
    4. Huuv:) pek bi memnun oldum öğretmenim:)

      Sil
    5. Ben de öğretmenim :) Bu arada kendi mezuniyetimden bir kare göstereyim dedim:

      http://makyajseverr.blogspot.com/2012/05/ce-eee.html

      Bu renk kep-cübbe altına en iyisi böyle sade olur diye düşünmüştüm. Emin ol sadeliğinle diğerlerinin yanında daha bir parlayacaksın ;)
      Öperim, kaçarım! :)

      Sil
  3. bel üstüne doğru lacivert kalın bir kemer, lacivert bir ayakkabı ve göz linerı ile süper bir kombin olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pembe düşünmüştüm ama evet lacivertle de güzel olabilir. :) Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. kep törenine katılmış mezun biri olarak diyebilirim ki ayakkabı ve kemerle hareket katılabilir düğünden çıkmış gibi gitmeye pek gerek yok elbisen çok cici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yıllar sonra baktığımda da kendimle dalga geçmek istemiyorum.:) o yüzden mümkün olduğunca sade şıklık olsun istiyorum. :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil