20 Nisan 2013 Cumartesi

Bitenler&Bitmeden Çöpe Gidenler#1

Bu yazıyı hazırlamak için çok bekledim ve nihayet sırası geldi. İnsan kendine hedef koyunca yapıyomuş. Yoksa bunların çoğu daha sürüünürrr dururdu. :)


Sol baştan başlayayım;
1)Avon Ballroom Beauty:Böyle çanta boyu parfümleri çok sevirum hem yanında çok rahat taşıyorsun hemde bana kokuarı daha kalıcı geliyor. Fiyatını bilmiyorum ablam hediye etmişti :)

2Vichy Aqualia Thermal Light: şuradaki yazımda ne kadar memnun olduğumu anlatmıştım. Yerini çoktan yenisi aldı bile. :)

3)Nivea invisible deo: Yıllardır nivea kullanıyorum her çeşidini bitirdim artık. Bundanda gayet memnunum. Sarı leke bırakmıyor ama siyaharda bazen beyazlık bırakabiliyor. Ya da ben çok kurumadan giyiniyorum ondan olabilir. 6liraya almıştım sanırım.

4)Maybelline The One By One Volume Express: Ben bu maskaradan çok memnundum. Yerine yenisini stokladım çoktan. Pek uzatmıyor ama ikinci katta baya baya dolgunlaştırıyor. Çok sürdüğünüzde ise malesef topaklanma yapıyor. İndirimden 13 liraya almıştım.

5)Elseve Argine Direnç Saç Kremi: Bu saç kremini hatta ben bu seriyi fazla sevmedim. Belki fazla iddialılıar ondandır. Seveni çok ama söyleyeyim. Kremin yapısı çok kıvamsız yoğun değil yani benim röfleli saçlarımda işe yaramadı. Fiyatını hatırlayamıyorum :(

6)Elseve Arginine Direnç Şampuan: Şampuan içinde aynı şeyleri düşünüyorum. Dökülmelere karşı biraz etkisi var (diğer dökülme karşıtı şampuanlar kadar) ama saçlarımı çok kuruttu. Bir daha almam.

7)Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Evet cilt makyajını temizliyor. Göz makyajı içinse helede rimelli falan defalarca yıkamak gerekiyor. Ben önce göz makyaj temizleyicisiyle sildim ardından bunla yıkadım mis pak. :) Ama cildimi çok kuruttu hele de göz çevremi. (zaten hassas bir cildim var.)

8)Neutrogena El Kremi: Favorim! gerçekten kendisini çok beğeniyorum. Ellerimi çok güzel nemlendirdi asla yapış yapış yapmadı cilt ürünü hemen emiyor. Ve etkisi çok uzun gidiyor. Ayrıcada ürün kocaman benim masa başı ürünüm. :) Yenileri stokta var.Normalde 10tl gibi birşey ben indirimden 5 tl'ye almıştım. :)

9)Uni Ball Vision Elite: KPSS kalemim:) Çok memnunum kendisinden :)
11)Adsız bir dudak kalemi. Lise yıllarından kalmış gözüme çarptı doğğğruu çöpe :)
12)Komili ıslak mendil: Siz görmüyorsunuz ama arkalarda biyerlerde :) Çok memnun kaldığım ıslak mendilim. 2 senedir başka kullanmıyorum. Ellerime nem de veriyor. Bazen makyajımın temizliği içinde kullanıyorum( çok uykum varsa) :)

Kesinlikle bitirme kutusu çok işe yarıyor. Sırf onlar ayak altında durmasın diye bile ürünleri bitirip atmaya çalışıyorum. :) Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. bende bitenler yazısı yazmak istiyorum artıkkk... hiçbir ürünü bitiremeyenlerdenim bende.Özellikle renkli kozmetik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bitiremiyordum mesela o yüz yıkama jeli aylardır orda burda sürünüyordu. Kutu yaptım kendime az kalanları önce bitirdim hem sürünenler bitti hemde bitenler yazısı hazırladım. :) Ama renkli kozmetik gerçekten bitmiyor. Çünkü çok fazla ürünümüz var maalesef :(

      Sil
  2. Ben de urun bitiremiyorum ne yazik ki boyle yazilari gordukce cok hevesleniyorum :-)
    Daha blogum cok yeni ama gelirsen sevinirim :-)
    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bitirince çok mutlu oluyorum. :) Hemen ışınlanıyorum :)

      Sil