29 Nisan 2013 Pazartesi

Cilt Temizliği Sorunsalı

Uzun zamandır şöyle kaliteli, fiyatı orta halli, makyajımı güzelce çıkaran(göz hariç), birde cildimi kurutmayan temizleyici arayışındayım. Biraz fazla mı şey istedim ne :)

Eleye eleye şu son ikisine düşürdüm. Amma bu ikisi arasında karar veremiyorum




La Roche çok güvendiğim bir marka bu karma ciltler için kuru ciltler içinse sadece sütü var. Ben süt sevmiyorum cildimin iyi arındığına inanmıyorum.

Diğeri ise herkesin öve öve bitemediği Bioderma. Bu ürünün su kıvamı bana cildimi temizlemezmiş gibi geliyor. Bir de cildimi kurutmasından korkuyorum. Siz bunları kullandınız mı? Ben karar veremedim sizce?
*Makyajımı iyi temizlesin cildimi kurutmasın yeter :)

2 yorum:

  1. Limoncugum cildin kuru galiba. Benim cildim normalden karmaya donuk la roche un temizleyicisini kullanirken yanlislila yagli ciltler icin olanini almistim ama kurutma gibi bir sorun yasamadim . Sensibio h2o dan herkes cok memnun bende dusunmustum almayi ama bana yuzumu yikamadan dece onla silmek yeterli gelmez gibi geliyor. Ben once yikayip sonra ustunden gecerim diye dusunmustum . Biodermanin normal-kuru ciltler icin olan jellerine baksan yikamak istersen :-)

    YanıtlaSil
  2. Ve bloguma gelirsen cok mutlu olurum http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil