15 Nisan 2013 Pazartesi

Loreal True Match Fondöten

Bu ürünü internetten almıştım. İnternetten alışveriş pek benim işim değil asında. Ürünüm gelene kadar ben dokuz doğuruyorum :) Zaten kargo şirketleriyle pek iyi anlaşamam. Bunu bir başka yazımda dataylı anlatmayı düşünüyorum.


  • Ciltle bütünleşmesi oldukça iyi. Sürdüğünüz anda cilde oturuyor ve asla maske görüntüsü yaratmıyor.
  • Kapatıcılığı orta düzeyde.
  • Yapı olarak maybelline affinitone'a benzettim ama tabi kapatıcıığı ve kalıcılığı daha fazla.Ürün cildimde 5-6 saat çok rahat durdu. Sonrasınıda the balm transparan pudrayla iki pıt pıt hallettim.Cildimin karma olduğunu da belirteyim Yalnız yazın akma yapabilir..Ürünün sevdiğim özeliklerinden bi tanesi de Spf 17 içeriyor. Kış ve bahar ayları için ideal. 
  • Ürün malesef paraben içeriyor. 
  • Fiyatı 30tl. Kargo ücretsiz. Fondötenin yanında bu lip gloss hediyeydi. Bence baya karlı. :) 
  • Şişesi pompalı ve cam olduğu için oldukça kullanışlı. Bendeki rengi C2 Rose Vanilla. Bana biraz pembe durdu keşke daha bej tonlarında alsaydım. Ama cildimle bütünleştiği için çok sorun olmuyor.
 
Ben ürünü elimle sürüyorum. Gayet doğal duruyor.
Bence alınabilir bir fondöten.
Siz hangi fondötenleri kullanıyorsunuz?

4 yorum:

  1. ben de bu ürünün rose vanilla olanı denedim, almayı düşünüyorum. pembe tonları sanki cildi daha canlı gösteriyor diye ben seviyorum. SEn hangi siteden aldın baya uyguna gelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bana da öyle geldi bide cildimle bütünleştiği için çok hoş duruyor. Ben missperadan almıştım. Site fiyatı 35 olması lazım ama benim 5 lira indirim çekim vardı 30'a geldi :) Yanındaki hediye de baya güzel. İstanbul dışında oturuyorum 3 iş günü içinde elimdeydi :)

      Sil
  2. Loreal fondötenlerini bende severek kullandım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil