28 Nisan 2013 Pazar

The Body Shop Göz Kremi



Bu ürünü bana erkek arkadaşı almış. Bir göz kremime ihtiyacım olduğunu biliyordu. :) İnternettende araştırdım yorumlar fena değildi.
Aslında göz kreminden fazla birşey beklemiyordum. Makyaj temizleyicisin kuruttuğu zamanlarda nemlendirsin yeterdi. Ama malesef ben pek beklentimi karşılamadı :( 


Yapısı da kıvamı da hafif. Göz altlarımda beze yapmadı. Bu özelliğini sevdim.Fakat sürdüğümde gözlerimde yanma hissettim bir süre sonra geçiyor ama gözlerimin kaşınması yanması normal gelmedi bana.


İçeriğinde nemlendirme ve ince çizgierin giderilmesinde yardımcı olacağı yazıyor.
İnce çizhileri geçtim. Nemlendirmesini de sevmedim. Onu sürmeden önce göz altlarım daha nemli oluyor hatta. Velhasıl bu ürün tavsiye edeceğim bir ürün değil.
Bu arada içinde bi dou paraben var.

4 yorum:

  1. Bu kremi almayı düşünüyordum ben de.Paylaşım için teşekkürler.Tavsiyeni dinleyeceğim ve almayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana. :) Paranı ziyan etmene, riske girmene hiç gerek yok :)

      Sil
  2. Birkaç yıl önce kullanmış pek bir faydasını görememiştim bende.Sanıyorum c vitaminli olan daha iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra ona cesaret edebilir miyim bilemiyorum .:( Daha kaliteli ve daha hassas bir ürün kullanmak istiyorum ama malum göz kremli biraz tuzlu .:(

      Sil