10 Nisan 2013 Çarşamba

Essence Long Lasting Eye Pencil :)




Essence ürünlerini seviyorum fiyatlarına göre gayet iyiler bence. Bu ürünü yazın Gratisten almıştım. Daha önce böyle bir renk kullanmamıştım ama keşke daha önce keşfetseymişim rengini ve yapısını çok sevdim :) 



Kalem asansörlü olduğu için benden bi artı puan aldı. Asansörlü kalemleri daha kaliteli buluyorum. Sürümü gayet yumuşak rengini hemen veriyor. Sürdüğünüz anda sabitleniyor dağıtma şansınız yok. Ben genelde eyelinerın altına sürüyorum o yüzden kalıcılığı için pek bir şey diyemiyeceğim. Benim gözlerim bal rengi bunu sürünce güneşte hafif yeşil gibi duruyor acayip mutlu oluyorum. :)


Gözde bi tık daha canı duruyor. Bendeki 14 Think Khank! Fiyatı 5tl. Ben diğer renklerini de almayı düşünüyorum.

Sizin sevdiğiniz göz kalemleri hangileri. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder