9 Nisan 2013 Salı

Vichy Aqualia Thermal Light


Yazın güneş kremi aldığımda bu yanında hediyesiydi. İkisini 42 Tl'ye almıştım.-Ne hafıza ama- :) Çok bir beklenti içinde olmadan kullandım ama o gün bugündür aşk yaşıyorum kendisiyle. Öncelikle tam kıvamında nemlendiriyor ve asla yağlandırma yapmıyor.T bölgesi yağlı yanakları kuru olan bir cildim var Yağlandırma yapmadı.Nemlendirmesi de gayet güzel. Su bazlı bir yapısı var. Akışkan olduğundan çok az bi miktarı bile tüm yüzüme yetiyor. Düzenli kullandığımda şunu farkettim cildimdeki kızarıklıklara iyi geliyor rahatlatıp yatıştırıyor. Hatta bunu eczacı kadına söylediğimde şaşırmıştı öyle bir vaadi yok demişti . :) Yanız benim yaşadığım kızarıklık sorunu hassas cildim olduğu için sulardan, havadan, duş sonrası falan  yani ciddi kızarıklıklara etki etmeyecektir. Son olarak ürün 40ml.


Sevdiğim yanları: 
-Nemlendirmesi güzel, yağlı bir his bırakmıyor.
- Cildimi rahatlatıyor.
-Cilt ürünü hemen emiyor.
-Tüpte olduğu için kullanımı pratik ve hijyenik. Birde camda olanları var ama ben kavanozda pek sevmiyorum. Hemde böylesi daha ekonomik geliyor.
-Paraben içermiyor.
-Ürün bayağı bereketli koay bitmiyo.
-Makyaj altına güzel bir nemlendirici oluyor.

Sevmediğim yanları:
İlk tüpü bitirdim pek bi olumsuzluk görmedim açıkçası.
 Bu ikisi bir arada kampanyası şimdi yok sanırım ama eczanelerde ellerinde kalmışsa almanızı tavsiye ederim. Ben sevdim ve ekonomik geldi. Güneş kreminin yazısıda yakında :) 

Sormak istediğiniz eklemek istediğiniz ya da şunu da anlat dediğiniz varsa yazabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder